Terug in Varanasi - Reisverslag uit Rāmnagar, India van Netty Lex Hogenbosch - WaarBenJij.nu Terug in Varanasi - Reisverslag uit Rāmnagar, India van Netty Lex Hogenbosch - WaarBenJij.nu

Terug in Varanasi

Blijf op de hoogte en volg Netty Lex

04 December 2014 | India, Rāmnagar

Op een schommelstoel in de Ashram van Varanasi. Terwijl ik dit schrijf, hoor ik het blazen op een hoorn en het klingelen van een bel. Het komt uit de kapel van de Ashram. Eerst worden de goden aanbeden dan wordt voor ons ontbijt gezorgd dat wordt opgediend buiten op het gras onder de blauwe hemel. Het is onze beloning voor de vermoeiende reis naar hier. Op het vliegveld van Varanasi haalde Pierre ons met de taxi op. We zijn toen direct hiernaar toe gereden de Ashram die we nog kenden van vier jaar terug, net zoals de mensen hier onsook nog kenden. Na 27 uur reizen leek het onsbeter om hier rustig te landen.
Zo meteen gaan we naar de school en het weerzien met Asha, de kinderen. We zijn goed uitgerust en we hebben er zin in.

• 04 December 2014 - 07:41

Nelleke:

Wat fijn dat jullie goed gearriveerd zijn en bij kunnen komen van de lange reis. En genieten van de ontmoetingen met vrienden en alle mensen op de school! Een hele mooie en boeiende tijd toegewenst en veel liefs, Aloys en Nelleke

• 04 December 2014 - 13:27

Mieke:

Dat is goed te horen en ook om je te zien.
    Heerlijk om iedereen weer te ontmoeten. Natuurlijk zijn ze jullie niet vergeten.
    Zo'n goddelijk ontbijtje moet wel goed smaken.
    Doe de groetjes aan Pierre. Hij zal wel blij zijn dat jullie er zijn.

Lieve groetjes, Mieke.

• 04 December 2014 - 14:02

Herman _ Henriette:

Hallo Netty en Lex

Het is wel fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, het is wel een hele zit.
    Leuk dat we zo met jullie contact hebben op deze afstand en dat jullie het weer naar je zin hebben.
    Geniet er maar lekker van dat heb je verdiend moet je maar denken.
    Leny zou zeggen het is voor een goed doel.

Vele groetjes Herman en Henriette

• 04 December 2014 - 14:48

Suzanne:

Lieve pa en ma,
    Goed te horen dat jullie na de lange reis even kunnen relaxen in het mooie hostel/Ashram.
    Het weerzien met Asha en de kinderen zal ook wel heel leuk en bijzonder zijn.
    Doe voorzichtig in het verkeer en rust ook de komende dagen nog wat extra uit!
    Kiss Suzanne

• 04 December 2014 - 18:41

Piet En Hanneke:

Lieve mensen,
    Fijn dat wij zo ook een beetje mee op reis kunnen gaan. Wij wensen jullie een aangenaam verblijf daar en tot ziens in het voorjaar.

• 04 December 2014 - 22:10

Loena:

lieve oma en opa,

Wat goed dat jullie veilig geland zijn! En heel veel plezier met de kinderen op school! misschien kunnen ze wat dansmoves laten zien? zag er op het filmpje namelijk heel interessant uit.

het is hier steeds kouder aan het worden. heb mijn muts en handschoenen al aan! gelukkig hebben jullie t daar warm zo te horen (naja over dag dan)

kusjes Loena

• 04 December 2014 - 22:11

Kees Schippers:

Hallo Lex & Netty,

Dat is even een ander klimaat dan hier..... lekker buiten zitten ontbijten evenals de lunch; goede reis gehad: Netty ziet er op de foto gewoon uitgerust uit...
    Wij wensen jullie een fijne tijd toe en we blijven jullie logboek volgen.

Kees en Pauline

• 05 December 2014 - 14:21

Alfred En Wil Klein:

Hallo Netty en Lex,

Fijn, dat jullie goed aangekomen zijn. En wat leuk, dat jullie ook ons van jullie wel en wee op de hoogte houden! Wij wensen jullie een mooie tijd, geniet er maar van!
    Groetjes, Alfred en Wil