We zijn weer thuis - Reisverslag uit Rāmnagar, India van Netty Lex Hogenbosch - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Rāmnagar, India van Netty Lex Hogenbosch - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: nettylex

Blijf op de hoogte en volg Netty Lex

01 Maart 2015 | India, Rāmnagar

Lieve allemaal,

De laatste dagen in Kochi waren nogal heftig omdat Lex flink ziek werd. Dankzij een dokter die op de hotelkamer wat infusen aanbracht en medicijnen gaf, is het toch nog goed gekomen. In Delhi hadden we nog gelegenheid om enkele bezienswaardigheden te bekijken;het Red Fort en de tempel van Akshardhan. Dat laatste was heel bijzonder, alleen al omdat het daar verboden was enige electronica mee te nemen. Dus ieder keek weer met eigen ogen, zonder te fotograferen of te bellen. Net als voeger, heel rustig!

Sinds dinsdagavond zijn we weer thuis. De terugreis was prima. Het was een heel mooie reis maar het is ook weer fijn om thuis te zijn. Vandaag, zondag 1 maart hebben we onze kinderen en kleinkinderen weer gezien.

In Kochi heeft Lex nog gewerkt aan het boek Wie al vast wil kijken hoe de voorlopige versie eruit ziet, kan klikken op onderstaande link.
We bedanken jullie nogmaals voor je reacties op onze verhalen. Was altijd leuk om te lezen. Liefs van Netty en Lex en hier is de link:

• 01 Maart 2015 - 22:20

Hans De Vette:

Toch wel even schrikken zo'n ziekte plotseling, maar gelukkig lijkt alles weer in orde.
    Ik herinner me (lang geleden) ook een plotselinge rare ziekte bij Lex waardoor hij zelfs in het ziekenhuis werd opgenomen, dat nu overigens een woonbestemming heeft gekregen.
    Maar nu lekker uitrusten en nagenieten en werken aan je/julliee boek!

• 01 Maart 2015 - 23:36

Herman:

Hallo Netty en Lex

Welkom thuis en geniet weer van je kinderen en klein kinderen

Het was weer een hele onder neming en heeft Lex niets meer overgehouden van zijn ziek zijn.

Wij hebben onze kinderen en kleinkinderen vandaag gehad in verband met mijn verjaardag wel weer een leuke dag gehad vandaag

groetjes Herman en Henriette

• 02 Maart 2015 - 09:11

Piet En Hanneke:

Welkom in ons werelddeel. We hopen dat jullie hier weer vlug kunnen wennen. Zal wel lukken met al die fijne herinneringen. We hopen jullie binnenkort weer eens te zien en te spreken.
    Hartelijke groeten,
    Piet en Hanneke